Sabtu, 25 Julai 2009

Blog Resepi dan Kraftangan

Saya dalam proses memindahkan resepi - resepi dan kraftangan dari laman web saya di http://www.geocities.com/yusnida kerana geocities akan menutup laman web percuma ini tidak lama lagi.

Sayang sekali laman web yang sudah lama saya bangunkan ini akan hilang tidak lama lagi. Saya berusaha kuat membina laman web itu , menaip resepi, kraftangan, scan gambar2 bila ada masa terluang seperti sia - sia aje.

Laman resepi saya itu pernah disiarkan di Majalah Rasa pada tahun 2003 Edisi Jun kerana wartawan majalah tersebut merasakan ia amat menarik. Pada masa itu saya merasa amat gembira kerana merasakan usaha sangat berbaloi..






Apakan daya ianya akan hilang tidak lama lagi, hendak memindahkannya ke laman berbayar macam tak mampu pula.

Jadi saya sedang berusaha untuk memindahkan semua resepi2, kraf2 dan gambar2 kesayangan saya ke sini sebelum ia ghaib dari alam siber ini.

Salam buat semua dan kalau ada masa terluang tu jengok2lah kedua - dua blog saya itu ya.

Tiada ulasan:

Template by:

Free Blog Templates