Selasa, 25 Disember 2012

Citer Besday Cinta Hatiku


Huwahh..hari ni sangat rajin update belogku yang tak seberapa nih..pagi tadi dah citer pasal ayah dan kenangan silamku.Ada senang nanti aku hapdate la lagi citer tu...

Ni nak citer pasal birthday cinta hatiku, perasan macam Shila Amzah pulak nak sebut - sebut  cinta hati iya.

Cinta hati saya..skema ke guna saya..jadi guna aku..mcm ganas ke bunyinya..so guna I biar rasa cam omputih sikit lak..boleh? Aishh biar aku lantak ajelah nak guna apapun..dah belog aku kan suka hati akulah betul tak...ada aku kisah

Birthday cinta hati yang ke tuttt..pada hari ahad yg lepas.  Mulanya rasa cam malas aje nak sambut-sambut birthday bila dah sampai tahap umur yg matang ni..tapi nampak ada orang tu macam mendung aje..so kelam kabut  la ajak dia pi makan - makan..layan la apa yang dia wat hari tu..layan tengok wayang citer Jackie Chan..nasib aku pun minat gak Jackie Chan..takde la boring sangat

Ajak nengok citer the Hobbit , cinta hati tak nak pulak. Tak minat katanya, dia minat citer bergasak aje kot. Huishhh

Malam buat la juga surprise untuk dia..potong2 kek dan order pizza sikit. Sebab kitorang ni tak berapa suka pizza..nanti sape lak yang nak habiskan..den jugak..dah tu nanti den jugak yang obess..ishh tak suka la

Hadiah pun tak beli lagi nih, tak tau apa sebenarnya nak beli.

Sekian citer besday..


To be continued jugakla..kot2 nak update citer hadiah pulak..hehe

Selamat bercuti...salam




























Tiada ulasan:

Template by:

Free Blog Templates