Rabu, 27 Oktober 2010

Aku cinta padanya

Salam semua..

Hatiku sdng bergundah gulana memikirkan ayahandaku yg tidak sihat dikampng sana..aku kasih padanya..aku cinta padanya..duduk sana trnampak dia..duduk sini trnampak dia..dimana - mana jua ada dia..

Dialah kecintaanku yg pertama..aku cinta padanya..dialah satu-satunya..

Oh Allah..dengarlah rintihan hatiku ini..aku bermohon pdmu..sembuhkan penyakit ayahku...ringankan bebanan sakitnya..aku tidak snggup melihatnya menderita begini..

Jika boleh ditukar aku ingin menjadi penggantinya..aku ingin menanggung kesakitan itu supaya ayahku kembali sihat..kembali cergas..kembali ceria..seperti dulu2..kerana aku cinta padanya...

Semua yg ada padaku tidak bermakna jika ayahku tidak dpt menikmatinya lagi...segala apa yg kucari hanyalah utknya.. hanyalah utknya..kerana dialah yg kucintai..dialah yg amat aku sayang..

Ayah..semoga ayah cepat sembuh ..agar kita dpt bersama semula..kemana- mana sahaja..amiinn ya Allah..

Tiada ulasan:

Template by:

Free Blog Templates